måndag 27 maj 2013

Färg som kan synas på människors som ljuger och fuskar


Limegrön är färgen som kan synas på människors som ljuger och fuskar enlig de som kan betydelsen av Aurans färger..



 
Visst är det både coolt och läckert med denna limegröna färg...fick ideén att surfa på den när jag satt och intog min första kopp kaffe för dagen i denna läckra mugg.

 
 
 
Limegrön är en färg mellan grön och gul och namngiven efter frukten lime

Ballong+limegrön+med+prickar


Denna coola balong kan du köpa hos klaraform.se/
 
Limegrönt kan verkligen liva upp ett rum!
Till barnrummet !
En ball fåtölj till barnrummet i Limegrönt konstläder med vita inslag och vita fötter.
 


Piffa köket med en härlig limegrön köksvåg med tydliga siffror.

Eller en mysig tröja som du kan köpa hos showclothes.se


Dagens Tanke



Hoppas Du får en skön dag i solen...passa på å njut

kram //Bettan

2 kommentarer:

  1. Energi! Det första jag kände när jag läste dina ord och såg på bilderna.

    SvaraRadera
  2. ❤Så glad jag blir😃 tack ❤

    SvaraRadera