tisdag 28 maj 2013

Auktionsfynd...eller bara massa skräp??

Idag bjuder jag på några av mina senaste auktionsfynd ...är det någon som vet något om dessa? Så hör gärna av dig =)
Är det någon som känner till denna tavla som jag har köpt på bonnauktion.
Den har signaturen som nedan...jag är så himla nyfiken på vem som gjort den.
Visst är den lite lik Olof Pame ?=)



Dessa små söta hjärtan  med ordspråk är även de inropade på samma auktion



Den här handdukshängaren var i knallblåfärg och kostade 10 kr...
tänk vad lite färg kan göra =)

 
Dessa två var bruna å ganska skabbiga, men med lite färg och decopage kan allt bli fint!

Supermysigt par som jag inte vet något om...någon som vet?

 
 
 

 
 
Dagens tänkvärda


Missunna aldrig någon det sken av lycka han äger
för du känner inte hans hemliga sorger
.
Indiskt ordspråk


Kramar från ett soligt Örebro //BETTAN....Glöm inte att Andas...=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar