söndag 2 juni 2013

wow vilken förändring...

Idag ska jag visa hur det går till när vi förvandlar en gammal vanlig IKEA
byrå till en super fräck recyclad "läckerhet" eller som dottern sa
-oj så fräck ...den är min va??
Så häng me så ska Du få se...


UPPSTART, SLIPNING ...

TAPETEN TESTAS

SKALET MÅLAT

TAPETERNA DIT KLISTRADE

KNOPPAR MÅLADE & DITSATTA

FÄRDIGT RESULTAT

BONUS BLEV EN HÄNGARE...
Blir Du sugen så kan Du beställa en liknade... har Du byrån och egna tapeter ...vi kan göra jobbet =)

Dagens tänkvärda

Jag älskar att lata mig. Jag älskar att syssla med struntsaker, påbörja hundratals projekt och aldrig avsluta ett enda, komma och gå precis som jag vill, ändra mig när som helst... och bara följa ögonblickets ingivelse.
 
Kram å glöm inte att andas...=) Bettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar