tisdag 18 juni 2013

3,7 en vanlig måndagsmorgon




I dag får Du följa med mig på min morgonpromenad och se vad jag fann efter vägen.
Maja, the cat, väljer att stanna hemma. Med tanke på W:s min skulle hon nog gärna gjort detsamma.
 

 
 



Först så hinkades en kanna med vatten spetsad med ananas, citronmeliss och myntablad.


 

Blommor och blader samt lite vatten hittade jag under promenadens gång.

Svartån!  

 
 
 
Hm, vem har gått här tro? 
 
 Ett svalkande dopp i Svartån!
 
 




OPS !!!! vem är vargen som förföljer mig
 

En härlig morgontur blev det och nästan 4 kilometer...känns helt OK!
Jag använder mig av appen Gå för hjärtat när jag går, gör Du?
 

I appen Gå för hjärtat omvandlas promenerade kilometrar till pengar. Becel ger 1 krona per kilometer till insamlingsstiftelsen Kvinnor & Hälsa, som årligen delar ut stipendier till forskning om kvinnors hjärthälsa. Stiftelsen grundades av 1,6 miljonerklubben och innehar 90-konto.
 
Läs mera 1.6miljonerklubben gå för hjärtat =)
 
 

Dagens tänkvärda 
 
Det bästa botemedlet mot en kort stubin är en lång promenad.
 
okänd
 

 Kram Bettan å glöm inte andas!!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar